Tystnaden som uppstår..

.. när min fina Tessan åker hem.
Fick en dag extra hemma i Ludvika när Tessan erbjöd sig att skjutsa hem mig.
 
Dopet var jättefint! Jag lyssnade inte så värst mycket på vad prästen hade att säga utan kom i stället på mig själv med att sitta och göra roliga miner och le åt Gabriel. Jag har världens finaste systerson alltså. Det är galet hur stolt man kan vara över något som man inte ens har fixat fram själv.
Efter att ha varit bara ett par dagar i Ludvika hann jag träffa nästan alla jag ville träffa, Jossan hann jag bara hälsa på och kramas med dock. Det får vi fan väga upp nästa gång.
 
Tessan stannade två dagar i Linköping så hon fick en guidad tur genom campus. Resten av tiden spenderade vi i mysställning framför tv:n. Vi lyckades beta av Robin Hood, Immortals, Life of Pi, Batman- Under the Hood, De tre Musketörerna och The Usual Suspects med rom och cola i porslinsmuggar. Vi hann även med några missions ur Modern Warfare 2 och Army of Two.
Fyfan. Det fina med Tessan är allt är kul. Hon lyckas alltid hitta något att skratta åt. Mitt i Robin Hood började Tessan asgarva och jag var tvungen att spola tillbaka och pausa filmen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0