Comeback

Nu har jag pluggat så mycket att jag inte haft tid att skriva några inlägg alls.
Förutom att plugga har jag också varit upptagen med att spela spel, titta på serier, och dricka te.
Bara absolut nödvändiga saker alltså.
Dock tror jag att det är dags att börja skriva lite igen, det är kul. Jag har tröttnat på hela facebook- proceduren; Plugga, facebook, plugga, facebook, serie- tittande, facebook. Skulle lika gärna stå och titta ut genom fönstret. Egentligen skulle jag nog hellre titta ut genom fönstret, om jag bara kunde se ut utan att behöva resa på mig.
Faktiskt så händer det ganska mycket intressanta saker utanför mitt fönster. Förra veckan redde ett gäng poliser ut något slags tjafs här utanför, och för några dagar sedan haffade de en fartdåre.
Jag är mitt i all action med andra ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0